Strategii SEO

Articol publicat în data de , de . Titlu articol: Strategii SEO, publicat în categoria , , , ,

Strategii SEO, Informații și statistică

Strategii SEO, câteva detalii despre optimizare SEO, promovare și istoria algoritmului Google.

Nu putem nega faptul că acum, când majoritatea oamenilor  vor să găsească ceva cât mai urgent, reflexul lor este să îl caute în mediul online.

Folosirea unui dispozitiv mobil pentru a apela la informații moderne, este mult mai simplu.

De ce să căutați informații în diverse cărți! Puteți scoate smartphone-ul și tastați sau chiar puneți o întrebare verbală.

În acest mod, se obține un răspuns instant de la un motor de căutare precum Google? Dacă sunteți nou în SEO, sau doriți să vă reîmprospătați abilitățile, am creat un ghid pentru Dvs.

Acest ghid SEO, vă va ajuta să vă maximizați potențialul SEO. Dar mai întâi, să trecem peste elementele de bază.

Elemente de bază, Strategii SEO

Înainte de a putea începe să folosiți strategii SEO, pentru optimizarea website-ului dvs., sau alt conținut pentru motoarele de căutare, aveți nevoie de o inițiere.

Aici ne vom iniția în funcționalitățile motoarelor de căutare. Google, cel mai obișnuit exemplu, efectuează peste 50.000 de căutări pe secundă.

Nu face acest lucru cu ajutorul angajaților, adică manual. Deci, cum gestionează Google, rezultatele organice?

Motoarele de căutare utilizează un sistem automat. Acest sistem se bazează pe un set extrem de complex de formule matematice.

Aceste formule sunt cunoscute sub numele de algoritmi.

Algoritmii sunt, la cel mai simplu nivel, condiții sau reguli. Apoi, se construiesc reciproc pentru a deveni mai sofisticate și pentru a produce rezultatele dorite.

La începutul erei internetului, algoritmii de căutare erau mult mai simpli. Din păcate, erau deschiși exploatării sau abuzurilor.

Strategii SEO de bază, uitate de mult!

O pagină web „bună”, cu ceva ani în urmă, era definită prin algoritmi destul de slabi. Erau sub forma – un cuvânt cheie relevant, folosit de mai multe ori, poziționare în top.

Deci, dacă un website, cu profil SEO, folosea expresia „servicii SEO”, de cinci ori, iar un alt site l-a folosit de zece ori, site-ul care l-a folosit mai mult a fost definit ca fiind „mai bun”.

În acest mod, a obținut o poziție mai ridicată în rezultatele organice. Din păcate, acest lucru a dus la SPAM.

Unii oameni au copiat pur și simplu un cuvânt de mii de ori. Apoi au completat șiruri întregi cu astfel de expresii pentru a obține un clasament mai bun.

Algoritmii pentru căutare de astăzi sunt mult mai sofisticați și nuanțați. Algoritmii nu vor mai cădea în tehnici simple de SPAM și strategii SEO cu expresii cheie.

De fapt, sunt destul de buni la identificarea eforturilor artificiale și automatizate. Algoritmii privesc termenii căutătorului și îi potrivesc cu multe website-uri care au conținut relevant.

Este adevărat, erori mai există însă, destul de puține. Folosirea unei strategii SEO, bine pusă la punct, ne va ajuta la promovarea afacerii noastre în mediul online.

Teste SEO Gratuite, cum procedăm?

Motorul de căutare Google, ne oferă posibilități multiple de optimizare a unui website.

În afară de programul gratuit Google Analytics, care ne ajută la statistici despre un anumit website, Google ne ajută și la partea de optimizare on-page.

Teste de optimizare cu PageSpeed Insights

Vom lua ca exemplu website-ul nostru pentru toate testele de optimizare SEO, create pentru acest articol. PageSpeed Insights, ne oferă informații multiple de optimizare.

Tot ce trebuie să facem, este să respectăm cerințele Google, dacă dorim ca afacerea noastră în mediul online, să aibă succes. Testele efectuate de noi vor fi pentru computerele desktop.

URL, pentru testare: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=ro

PageSpeed Insights

După cum se poate vedea în imaginea de mai sus, procentul de optimizare este de 100%. Este adevărat, nu putem optimiza orice model de website atât de bine. Corect ar fi ca toate companiile SEO, care se respectă și care pretind că au specialiști în domeniul SEO, ar trebui să dețină un website model. Nu putem discuta despre strategii SEO, dacă website-ul nostru este foarte slab.

Pingdom Website Speed Test

Website-ul respectiv ne oferă un alt mod de testare pentru website-ul nostru. Aici lucrurile sunt puțin mai greu de înțeles dar este important procentul de optimizare. Un procent de optimizare 100%, este foarte greu de atins. Uneori chiar imposibil.

URL, pentru testare: https://tools.pingdom.com/

Pingdom Website Speed Test

Audit SEO, cu Google Chrome

După cum spuneam mai sus, Google ne oferă multiple posibilități de optimizare și promovare. Un tool exceptional îl putem găsi în browserul Google Chrome. Deschideți Google Chrome, accesați cele trei puncte din partea dreaptă-sus. Apoi, navigați la „Mai multe instrumente” – „Instrumente pentru dezvoltatori”.

Audit SEO, cu Google Chrome

Fereastra Chrome, se va dubla și vor apărea opțiunile de testare a website-ului Dvs. Dacă opțiunea „Audits”, nu se va vedea în partea de sus a meniului principal, trageți cu mouse-ul fereastra din dreapta. Fereastra se va mări și vor putea fi accesate toate comenzile. Mai jos, vom discuta despre alte strategii SEO.

Audit SEO Google Chrome

Scorul de performanță cu auditul de la Google

Pentru obținerea unui scor bun, este o muncă titanică. În România, am mai văzut un astfel de website, care este tot al nostru – Optimizare Site. Companiile din România, care se ocupă de SEO, ignoră partea de optimizare SEO, on-page. Acest lucru se poate vedea din testele simple făcute cu Google PageSpeed Insights.

Audit SEO Google

Ne-am străduit să obținem un scor de 100%, optimizare și chiar suntem mândri de acest lucru. O astfel de performanță, arată profesionalismul nostru în domeniul SEO.

Lasă un comentariu