SEO on-page, pentru magazinele online

Articol publicat în data de , de . Titlu articol: SEO on-page, pentru magazinele online, publicat în categoria ,

SEO on-page, pentru magazinele online

SEO on-page poate ajuta magazinul dvs. online, să se ridice mai mult în rezultatele organice.  SEO on-page, poate să atragă noi utilizatori, să aveți mai mult trafic și să convertească mai multe oportunități.

Oamenii încep de obicei cercetarea produselor cu o căutare (de obicei pe Google). Pentru a lua o decizie de cumpărare în cunoștință de cauză, ei fac următoarele:

  • Compară prețurile și caracteristicile
  • Citesc recenziile
  • Caută sfaturi și sugestii

Dacă website-ul dvs. nu este vizibil atunci când oamenii caută produsele pe care le vindeți, pierdeți din potențialii clienți și din profituri. Să examinăm unele dintre cele mai importante concepte pentru îmbunătățirea SEO on-page și creșterea traficului organic.

Cuvintele cheie căutate și optimizarea

  • Dacă doriți ca oamenii să vă găsească, trebuie să folosiți cuvintele potrivite.
  • Dacă doriți o vizibilitate mai bună în motoarele de căutare, trebuie să folosiți cuvintele potrivite.

Observați condițiile? Trebuie să optimizați atât pentru oameni, cât și pentru motoarele de căutare. Puteți alege dintre multe instrumente utile de cercetare a cuvintelor cheie.

De exemplu, Ahrefs Keywords Explorer oferă sugestii de cuvinte cheie pentru orice nișă de afaceri sau motor de căutare.

Puteți monitoriza și gestiona valorile care reflectă cât de eficient se potrivesc cuvinte cheie cu căutările utilizatorului.

Alte instrumente gratuite de cercetare a cuvintelor cheie includ Google Trends, Keyword Shitter, Google Correlate, Wordtracker Scout și Google Search Console.

Iată câteva sfaturi despre cum să utilizați cuvintele cheie pe care le găsiți:

  • Plasați cele mai importante cuvinte cheie în titluri de pagină, anteturi, sub poziții, descrieri de produse, nume de fișiere imagine și text, meta-titluri, descrieri și URL-uri. Utilizați diferite variante.
  • Puneți toate detaliile (costuri de transport, recenzii ale utilizatorilor, politică de returnare) pe pagina produsului. Dacă clientul trebuie să părăsească pagina pentru a căuta informații suplimentare, este mai probabil să părăsească website-ul de tot.
  • Oferiți utilizatorilor informații valoroase prin scrierea unor detalii utile. Evitați umpluturile inutile de cuvinte cheie, care pot părea suspecte pentru Google.
  • Actualizați-vă vânzările sezoniere în timp util. Nu vă dezamăgiți clienții.

Conţinut

Paginile produselor

Nu uitați că oamenii, nu Google, cumpără serviciile și produsele dvs., de aceea este vital să optimizați magazinului online pentru a satisface dorințele utilizatorilor.

Începeți prin a evalua site-urile concurenților dvs. Analiza dvs. poate arunca o lumină asupra factorilor demni de atenție. Caută:

  • Website-uri multilingve
  • Culori specifice utilizate în proiectarea paginilor de produse.
  • Caracteristicile serviciilor / produselor.
  • Numărul și aspectul apelurilor la acțiune sau CTA-urilor.

Pentru a îmbunătăți SEO, on-page, luați în considerare eliminarea produselor indisponibile din index. Când sunt lăsate indexate pentru o perioadă lungă de timp, aceste pagini vă pot afecta clasamentul. Puteți aranja lucrările în felul următor:

  • Comparați numărul de pagini indexate din Google Search Console cu numărul de pagini indexate de pe sitemap, precum și numărul de pagini de la Google Organic.
  • Asigurați-vă că doar paginile de pe sitemap sunt deschise pentru indexarea Google.

Categorii de pagini

Proprietarii magazinelor online acordă cea mai mare atenție paginilor de produse,  paginii de pornire și paginilor de destinație a website-urilor lor.

Ei uită că, categoriile paginilor lor din catalog ar trebui să arate excelent, deoarece influențează direct conversiile și clasamentele de căutare.

Dacă utilizatorilor nu le place aspectul unei categorii de pagini, nici măcar nu vor deschide paginile de produse și toate eforturile dvs. SEO, vor fi în zadar.

Iată câteva valori cheie pe care trebuie să le monitorizați pentru a vă optimiza categoriile de pagini:

  • Rata de conversie: raportul dintre numărul vânzărilor și numărul vizitatorilor website-ului
  • Angajament: timpul petrecut de vizitatori pe paginile magazinului. Cu cât oamenii petrec mai mult timp pentru vizionarea conținutului dvs., cu atât este mai probabil să cumpere ceva.
  • Rata de clic: tranziții de la categoriile de pagini la paginile cu produse.
  • Venit pe vizitator: raportul dintre veniturile dvs. și numărul de vizitatori. Această valoare este chiar mai importantă decât rata de conversie. Este mai bine să avem mai puțini clienți care cumpără articole scumpe decât mulți clienți care cumpără produse ieftine.

Blog

În urmă cu un deceniu, blogging-ul a fost perceput în principal ca un supliment distractiv, dar astăzi, acest instrument puternic este folosit în mod activ de companiile de comerț electronic.

Un blog poate ajuta magazinul online să furnizeze informații valoroase clienților, să își câștige loialitatea lor și să creeze relații puternice. De asemenea, prin încorporarea cuvintelor cheie populare în articolele de pe blog, veți atrage mai multe vizite de la motoarele de căutare.

Iată câteva criterii pentru conținut optimizat SEO, de înaltă calitate:

  • Ar trebui să includă interogări solide care să aducă paginile dvs. în topul clasamentului de căutare.
  • Postările dvs. ar trebui să răspundă la întrebări frecvente ale clienților dvs.: cum să utilizați unele produse, cum să alegeți dintre mai multe servicii similare, cum să extindeți durata de viață a articolelor achiziționate etc.
  • În afară de text, articolele dvs. ar trebui să includă imagini vii și captivante pentru a separa segmentele de text și a menține interesați cititorii.
  • Articolele dvs. trebuie să conțină link-uri către paginile de produse și categoriile din catalogul dvs.

Ar trebui să citiți cu atenție și să editați conținutul blogului pentru corectarea erorilor gramaticale, precum și a informațiilor inexacte sau învechite.

Meta-titluri și descrieri

Meta-titlurile și descrierea sunt elemente scurte, dar semnificative. Acestea vă oferă o expunere favorabilă în motoarele de căutare, deoarece utilizatorii web le văd când aleg dintre o serie de surse similare.

Meta-titlul și descrierea dvs. ar trebui să rezume pe scurt subiectul paginii într-un mod care să îi facă pe oameni să vrea să o viziteze și să o exploreze în continuare.

Meta Etichete H

Etichetele antetului (H1, H2, H3 și așa mai departe) sunt extrem de importante, deoarece alcătuiesc structura articolelor dvs. Atunci când vizitează bloguri și pagini de produse, utilizatorii web se uită mai întâi la anteturi și, în câteva secunde, decid dacă materialul este demn de atenția lor.

De asemenea, anteturile sunt valoroase din punct de vedere SEO. Google acordă mai multă atenție acestor etichete decât corpului textului.

Reținând aceste două nuanțe, compilați etichete H care reflectă o idee a fiecărui segment de text și incluzând cuvinte cheie relevante.

Recenzii

Puteți derula o campanie publicitară de top și puteți cânta laude companiei dvs. prin toate canalele de informații disponibil.

Totuși, clienții potențiali vor aborda în continuare marca dvs. cu un pic de scepticism, suspectând că accentuați avantajele produselor dvs. doar pentru a atinge vânzări mari.

Este o altă poveste când utilizatorii web citesc mărturii nepărtinitoare pe platforme independente de recenzie.

Oamenii tind să aibă încredere în ceilalți consumatori, iar 91% din toți consumatorii au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandările personale de la prieteni sau familie.

Postarea multor recenzii pozitive pe paginile produsului tău poate aduce beneficii mari. Comentariile negative nu vor avea atât de mult impact, atât timp cât sunt în minoritate.

Să fim sinceri, fiecare produs are unele dezavantaje, iar absența cumpărătorilor nemulțumiți poate părea suspectă. Opiniile clienților sunt mai utile pentru SEO on-page, decât ar putea crede.

Recenziile oferă conținut original, proaspăt și consistent, util atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru potențialii clienți. Nu mai vorbim de faptul că recenziile conțin adesea cuvinte cheie relevante, care vin ca bonus suplimentar.

Încurajarea utilizatorilor să lase recenzii este mai mult sau mai puțin un obiectiv de marketing. Ca specialist SEO, sarcina dvs. este de a analiza comentariile existente și de a evidenția calitatea și cantitatea acestora.

Cea mai bună modalitate de a câștiga mai multe recenzii este prin marketingul e-mail bine gândit și prin simplificarea și facilitarea pentru cumpărători să lase recenzii pe website-ul dvs.

Auditul conținutului

Nu uitați că nu există conținut doar pentru a completa pur și simplu spațiile goale din blogul și catalogul dvs. Conținutul este arma dvs. pentru cucerirea pieței. Așa că faceți-l puternic și de efect.

Nu veți ști niciodată dacă conținutul dvs. este cu adevărat eficient dacă nu îl evaluați. Analiza periodică și actualizarea informațiilor învechite vă vor ajuta să obțineți excelență. Alegeți un moment specific pentru a revizui întregul conținut publicat. Aceasta ar putea fi o dată pe lună sau o dată pe an.

Monitorizați comportamentul publicului țintă în termeni de comentarii, clicuri, timp mediu de citire și alte valori. Analizați întrebările pe care clienții le adresează frecvent echipei de asistență pentru clienți și folosiți-le ca subiecte pentru articolele dvs. de blog.

De asemenea, dacă observați câteva soluții interesante de conținut pe site-urile concurenților dvs., asigurați-vă că le folosiți.

Imagini

Optimizarea imaginilor este o investiție inteligentă a timpului dvs., deoarece are potențialul de a îmbunătăți enorm viteza paginii. Iată care sunt cele mai cruciale puncte de care trebuie să țineți cont atunci când lucrați cu imagini:

  • Format perfect: PNG și GIF pentru zone mari cu culori solide, JPG pentru fotografii.
  • Compresie: există o varietate de instrumente gratuite sau plătite și servicii online pentru comprimarea imaginilor.
  • Estetica: imaginile produselor ar trebui să fie atrăgătoare, să trezească emoții pozitive și să stimuleze utilizatorii web să plaseze o comandă. Cel mai bine este să solicitați sprijinul unui fotograf profesionist pentru a vă prezenta produsele din cea mai bună perspectivă posibilă.
  • SEO: încorporați cuvinte cheie în text, în special text care înconjoară imagini.

Video

Când lucrați cu videoclipuri, acordați atenție următoarelor practici:

  • Folosiți formatul MP4, deoarece produce cea mai mică dimensiune a fișierului.
  • Selectați dimensiunea optimă de fișier în funcție de dimensiunea ecranului vizitatorilor dvs.
  • Nu uitați să comprimați toate fișierele video.
  • Reduceți lungimea când este posibil.
  • Încărcați videoclipul pe YouTube, Vimeo sau alte resurse similare în loc să le serviți local.

Experiența utilizatorului

Verificarea și îmbunătățirea capacității de utilizare este o sarcină esențială pentru fiecare specialist SEO.

Treaba ta este să efectuezi o analiză precisă, incluzând următorii factori: Cât timp petrece utilizatorul mediu pe pagină? Care este rata de respingere?

Cât de bine funcționează CTA-urile? Ce pagini sunt cele mai vizitate? Analizați rezultatele și implicați-vă echipele de marketing și dezvoltare.

Problemele care afectează negativ capacitatea de utilizare pot fi sau tehnice sau non-tehnice.

De exemplu, prea multe anunțuri, text slab, fonturi prea mari sau prea mici, butoane care nu funcționează și alte probleme pot afecta dramatic utilitatea.

Sarcina ta este să găsești acele puncte slabe și să delegi sarcini relevante altor membri ai echipei. Mai jos, enumerăm cele mai importante elemente care influențează experiența utilizatorului.

Navigarea

Clienții trebuie să fie ușor să găsească informațiile și produsele de care au nevoie. Asigurați-vă că meniul dvs. este convenabil, intuitiv și oferă cele mai scurte căi către diferite secțiuni.

Când magazinul online este plăcut și ușor de utilizat, vizitatorii vor rămâne acolo mai mult timp.

Legăturile interne

Conectarea internă ar trebui să fie bine gândită pentru un magazin online. Există trei motive majore pentru a utiliza legăturile interne:

  • Simplifică navigarea pe site pentru utilizatori și le oferă conținut interesant legat de informațiile de care au nevoie.
  • Ajută motoarele de căutare să-ți parcurgă site-ul și să identifice temele conținutului tău
  • Încurajează utilizatorii să stea mai mult timp pe site-ul dvs., vizitând mai multe pagini de produse.

Să presupunem că un client nu este deloc încântat de un articol pe care a făcut clic pe Google SERP.

Vor părăsi site-ul imediat? Nu neapărat, dacă le oferiți legături către alte opțiuni similare. Acesta poate fi primul tău pas către convertirea oportunităților.

Legăturile interne ajută, de asemenea, la stabilirea propriului dvs. text de ancoră. Acesta este un mod excelent de a vă asigura că cuvintele dvs. cheie de top vor ocupa primele poziții în căutare.

Cele mai bune rezultate pentru o strategie de conectare internă adecvată:

  • Adăugați legături numai acolo unde este cazul.
  • Nu plasați prea multe legături cu ancore similare.

Utilizați puterea structurării pentru a ajuta utilizatorii să înțeleagă ierarhia pe mai multe niveluri a magazinului pentru o navigare mai bună.

Linkurile cu cele mai multe clic-uri sunt cele cu imagini captivante. Aveți în vedere acest lucru, pentru a menține utilizatorii pe website-ul dvs.

Produse asemănătoare

Când cineva este gata să ia măsuri și să cumpere ceva de pe website-ul dvs., de ce să nu oferiți produse conexe pentru a vă crește veniturile?

De exemplu, un brand de mobilă ar putea oferi un set de scaune unui client care cumpără o masă. Un site de rezervare a hotelului poate oferi oferte cu reduceri la mașinile de închiriat.

Oamenii apreciază serviciile suplimentare care le satisfac toate nevoile și le fac viața mai ușoară.

FAQ / Despre noi / Pagini de contact

Când vă optimizați paginile generale, gândiți-vă la conținutul paginii dvs. de întrebări frecvente. Oamenii vor merge în altă parte dacă nu puteți răspunde la întrebări.

Oricât de descriptive sunt paginile dvs. de produse / servicii, utilizatorii vor avea în continuare câteva întrebări.

Dacă aveți o pagină de întrebări informative pe site-ul dvs. puteți completa golul.

Asigurați-vă că acoperiți toate informațiile de bază, inclusiv măsurile de securitate ale site-ului, opțiunile de expediere și politicile de returnare.

Oferirea acestor informații poate crește încrederea cumpărătorilor și poate multiplica vânzările.

O secțiune interesantă despre noi va adăuga stele reputației tale. Spuneți clienților potențiali despre istoricul dvs., valorile companiei și meritele cheie ale companiei dvs.

Acest lucru permite vizitatorilor să știe că au de-a face cu o afacere de încredere și nu cu un website apărut peste noapte.

Pe pagina dvs. de contact, enumerați toate modalitățile prin care utilizatorii vă pot contacta, inclusiv numere de telefon și FAX, adrese de e-mail, Skype, WhatsApp, pagini de rețele sociale, formulare de contact pentru site-uri web și chat live.

Comparații

Simplificați procesul de luare a deciziilor pentru cumpărătorii dvs., oferind un instrument convenabil de comparare a produselor.

Ar trebui să colecteze și să compare datele de bază din descrierile produselor și să sugereze cele mai bune opțiuni, pe baza nevoilor clienților.

Produse video

Realizați videoclipuri care arată modul în care produsele dvs. pot fi utilizate. Alegeți un format potrivit pentru nișa dvs.

Dacă vindeți echipamente, de exemplu, oferiți sfaturi despre instalare și întreținere. Sau dacă vindeți produse cosmetice, v-ați putea crea propriul vlog de frumusețe și publica lecții de machiaj.

Instruirea vizitatorilor cum să-ți folosească produsele creează încredere și stimulează conversiile.

Căutarea pe site

Scutiți-i pe clienți de necesitatea de a răsfoi întregul site pentru a găsi ceea ce au nevoie. O casetă de căutare afișată în mod vizibil îi ajută să găsească rapid produsul pe care îl caută.

Amazon este un bun exemplu. Caseta lor de căutare duce cumpărătorii direct la categoria de produse dorită.

Rezumat

SEO on-page,  vă poate ajuta afacerea să crească pas cu pas, precum și să vă îmbunătățească imaginea de brand în spațiul web.

Lasă un comentariu