Local SEO, Promovarea Companiei

Articol publicat în data de , de . Titlu articol: Local SEO, Promovarea Companiei, publicat în categoria ,

Local SEO, promovarea companiei Dvs., pe motoarele de căutare, nu este un serviciu simplu. Am creat acest articol care poate fi o soluție unică pentru a face față nevoilor dvs. la nivel de local SEO.

Vă vom spune tot ce trebuie să știți pentru a vă putea promova compania. De asemenea, veți învăța cum să fiți vizibil în rezultatele organice ale motoarelor de căutare.

Curios? Haideți să vedem ce putem învăța astăzi!

Ce înseamnă Local SEO?

Ca proprietar de website, probabil că sunteți deja familiarizat cu conceptul de SEO, sau cu serviciile de optimizare SEO, pentru motoarele de căutare.

Ei bine, Local SEO, este cam același lucru, doar că este orientat în mod special către comercializarea afacerii dvs. la nivel local.

Acest mod de promovare, vă ajută să vă promovați produsele și serviciile, în orașul Dvs. Indiferent dacă dețineți un magazin de calculatoare, un salon de înfrumusețare sau chiar un cabinet medical, puteți aplica aceste servicii.

Acest lucru este realizat printr-o varietate de metode, care diferă de obicei de cele practicate în serviciile SEO standard.

Ce este o căutare locală?

O căutare locală este exact cum sună expresia! Utilizatorii trimit o căutare limitată la o anumită zonă geografică, iar căutarea este asociată cu afacerile locale.

De exemplu, „SEO  Alba Iulia” sau „Cursuri SEO Alba Iulia”. O căutare locală include, de obicei, informații despre ceea ce caută utilizatorul pe web. În căutarea noastră am inclus și o locație, care poate fi un oraș, județ, sau cod poștal.

Căutările locale determină de obicei motorul de căutare Google, să returneze rezultatele căutării organice. În același timp, va afișa și rezultatele locale, un pachet local de trei rezultate, sub care există o opțiune de „Mai multe Locații”.

Pachetul de trei rezultate, afișează o listă cu trei companii locale, prezentate chiar în partea de sus a rezultatelor organice. Acestea se schimbă în funcție de adresa IP a căutătorului.

Totuși, dacă doriți să vă prezentați și o fotografie, vă va ajuta să fiți înscriși în primele 20 de rezultate locale. De aici vine strategia dvs. local SEO.

Compania mea pe Google, Local SEO

Compania mea pe Google, Local SEO

Potrivit Google, Compania mea pe Google (GMB) este modalitatea simplă de „a ieși în evidență pe Google, în mod gratuit”. Dar ce este cu adevărat?

Compania mea pe Google este într-adevăr un instrument gratuit. Aceasta vă permite să gestionați cum să apară afacerea dvs. în rezultatele organice Google și pe Hărți.

Google my Business, include funcții precum numele companiei, locația, programul, fotografii și recenziile clienților.

Anunțurile care apar în acea secțiune cu trei rezultate locale, sunt de fapt generate de profilurile GMB, astfel încât, gestionarea înregistrării dvs. este într-adevăr importantă.

Cum funcționează Google My Business?

Înregistrarea companiei Dvs., pe Google My Business, este destul de simplă. Trebuie doar să vă creați un cont și să vă revendicați afacerea. Local SEO, este un serviciu foarte important.

După ce ați completat detaliile, veți primi un plic de la Google, la adresa poștală. În plicul respectiv veți găsi un cod, pe care va trebui să îl adăugați în contul Dvs., pentru validarea adresei.

Google my Business, clasează companiile după mai mulți factori, inclusiv relevanța, distanța și proeminența:

  • Relevanță: relevanța determină cât de bine se potrivește afacerea dvs. cu ceea ce caută de fapt clientul. Trebuie să fiți cât se poate de clar în descrierea afacerii Dvs. Astfel încât Google, să știe ce faceți.
  • Distanță: Motorul de căutare Google, arată mai întâi rezultatele căutătorilor care sunt cele mai apropiate de locația lor fizică. Pe lângă listarea adresei companiei din profilul dvs., vă ajută să faceți legătura cu alt conținut local. Google poate oferi o idee mai bună despre locul în care vă aflați și despre local SEO.
  • Proeminența: cu cât ești mai popular, cu atât vei avea o poziție mai bună. Dacă doriți ca afacerea dvs. să apară în top, trebuie să obțineți o mulțime de vizitatori și link-uri de calitate către pagina Dvs.

Cum să vă optimizați profilul

După ce ați învățat ce este Google My Business și cum funcționează, a venit momentul să vă evidențiați compania. Accesați tabloul de bord Compania mea pe Google, faceți clic pe lista pe care doriți să o modificați, apoi selectați „informații”.

Fiți cât mai detaliat cu informațiile companiei dvs. Asigurați-vă că includeți programul, numărul de telefon, website-ul și zona pe care o serviți. Nu uitați să adăugați imagini! Este foarte important.

Potrivit Google, companiile cu imagini în profil, acumulează cu peste 30% mai multe clicuri. De asemenea, sunt și cereri mai mari pe Google Maps.

Cel puțin, asigurați-vă că alegeți o fotografie de copertă care să fie de calitate, deoarece apare în fața și în centrul listării dvs.

De asemenea, rețineți că oricând informațiile dvs. se pot schimba. Să presupunem că vă schimbați numărul de telefon. Trebuie să accesați contul și să modificați datele local SEO.

Unul dintre cele mai rele lucruri pe care le poți face pentru clasament, este să ai informații inexacte sau depășite în informațiile companiei.

Lasă un comentariu