Skip to content
Date structurate

Date structurate, Ce sunt datele structurate

Date structurate, un avantaj pentru promovarea companiei noastre în mediul online. Datele structurate sunt o parte importantă a modului în care motoarele de căutare culeg datele din website-ul nostru. Gândiți-vă la el ca la o modalitate de a organiza unele informații de pe site-ul dvs. pentru a ușura munca motoarelor de căutare.

Cea mai comună formă de marcare folosită astăzi este prin formatul schema.org, dar există și alte opțiuni. Schema.org, oferă un „vocabular”, pentru identificarea și marcarea diferitelor elemente de pe un website, pentru motoarele de căutare majore, precum Google, folosind codul aplicat în cadrul website-ului dvs.

Date structurate, Tipuri de marcaj

Datele structurate pot funcționa pentru identificarea și organizarea mai multor tipuri de informații.

Există câteva zone comune pe care proprietarii de website-uri pot alege să marcheze informațiile pe care le au. Acestea ajută la serviciile de optimizare SEO. Website-ul nostru se va promova mult mai ușor.

  • People: De exemplu, medici la o practică, membri ai personalului, etc.
  • Recipe: Puteți marca diferite elemente ale unei rețete, lăsând să fie clar ce ingrediente folosiți, recenziile, timpul de gătit și multe altele.
  • Product: Puteți ajuta la organizarea mai multor elemente despre orice produs pe site-ul dvs. web.
  • Review: Acest lucru se aplică pentru orice, de la recenzii despre rețete, recenzii despre afacerea dvs., recenzii specifice produsului, tip de produs și orice alt sistem de rating pe care îl puteți avea.
  • VideoObject: puteți identifica o descriere a videoclipului, durata videoclipului, autorul și multe altele.

Date structurate și rezultate ale căutării organice

Marcarea structurată a datelor este încurajată de motoarele de căutare. Utilizarea acestora pe site-ul dvs. vă oferă potențialul de a vă afișa diferit în rezultatele organice.

Există mai multe tipuri de rezultate care apar pentru website-uri. Avantajos este că website-urile care folosesc date structurate, ies în evidență. În acest mod, vom avea mai mult trafic organic pe website.

Mai mult, foarte multe dintre aceste rezultate se află în partea de sus a paginii, obținând mult mai multă atenție.

Date structurate și rezultate ale căutării organice

De exemplu, s-ar putea să aveți rezultate stilizate suplimentare, afișate în metadatele dvs., astfel:

Datele Structurate

Rețineți că în loc de textul simplu pe care l-ați vedea într-un rezultat normal al căutării, acesta arată diferit, o clasificare de stele pentru recenziile de pe această pagină. De asemenea, un astfel de rezultat, este mai atrăgător. Persoana care caută ceva în Google, poate fi curioasă de rezultat și traficul organic pe website-ul Dvs., va crește.

Cum testăm datele structurate pentru website-ul nostru?

Voi lua ca exemplu chiar articolul respectiv. Website-ul nostru este dezvoltat pe platformă WordPress. Eu personal, iubesc WordPress-ul. Această platformă este iubită și de Google.

Am să ies puțin din subiect doar pentru a face o referință pentru această platformă. Dacă nu ați auzit încă, vă pot spune că unul dintre cei mai buni consultanți SEO, din lume, este Neil Patel.

Un indian, născut în anul 1985, la Londra, Anglia. Actualmente stabilit în California. Persoana respectivă, deține un website dezvoltat pe WordPress și apare în majoritatea rezultatelor organice cu expresii legate de SEO.

Am vrut doar să scot în evidență această minunată platformă, cu care se poate dezvolta orice model de website, dar să revenim!

Instrumentul de testare pentru date structurate

Motorul de căutare Google, ne oferă un tool gratuit pentru testare. Trebuie doar să adăugați URL-ul, către o anumită pagină și să testați datele structurate, dacă există. Dacă aceste date au erori, va trebui să le rezolvați, dacă nu, înseamnă că aveți o problemă și va trebui să anunțați webmasterul Dvs.

URL-ul pentru testare este aiciStructured Data Testing Tool

Rezultat Date Structurate

Cum vă ajută datele structurate la SEO?

Ceva ce trebuie să țineți cont atunci când vine vorba de date structurate și eforturile dvs. SEO, este că nu este direct un factor de clasificare a cuvintelor cheie.

Sarcina de marcare este de a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă conținutul website-ului Dvs. În acest mod, conținutul paginii sau al produsului nostru, va fi mult mai repede indexat și servit persoanelor care cauto informații despre produsul respectiv.

În concluzie, ar trebui să acordați o atenție mai mare pentru aceste date structurate, sunt de ajutor. Google respectă website-urile care prezintă informații corecte și utile.

Există o mulțime de informații despre cum să implementați date structurate pe un anumit website. Noi vă recomandăm să vă concentrați pe elementele importante ale website-ului dvs. Acestea vor descrie setul Dvs., de informații, mult mai corect.

Consultant SEO, specialist în optimizare și promovare pentru motoarele de căutare. Experiență - peste 14 ani, în domeniul SEO și Web Design.

Back To Top